Min födelsedag!

Hipp hipp hurra för mig! =)

Känns som om jag hunnit med hur mycket som helst redan idag.
Var hos veterinären med Alfons imorse kl 9 (han hade gått upp ett helt kilo sen förra gången för fyra veckor sedan!!), sen har jag sorterat alla mina papper, anmält att jag vill ha e-fakturor och räknat ut hur mycket jag körde förra året till deklarationen. Här går det undan! =)
Ska ut en runda till Center Syd nu och säga upp mitt gamla mobilabonnemang så jag slipper få två fakturor. Så blir det också fixat!
I eftermiddag blir det squash med Malin och ikväll ska jag, Anna, Anton, mamma och pappa ut och äta. Pappa ville gärna bjuda på middag och det sa jag inte nej till. =) Så det blir fondue på Elyssé! Gott!!

Nu ska jag ut i det fina vårvädret!!
Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen. Kram

2008-04-17 @ 13:34:21
Postat av: Anna Panna

Grattis vännen! Hoppas du haft en riktigt bra 25-års dag, med god mat på Elysee och gott sällskap!

Ses imorron, ska bli skojigt!

Kraaaam

2008-04-17 @ 21:26:13
Postat av: Anonym

GRATTIS igen!

2008-04-17 @ 21:30:00
URL: http://www.theo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0