Hemlangtan

Ja, det ar faktiskt sa.....nu langtar jag hem
Kanns som om det bara ar lang vantan kvar nu
Det marks lite nu att sasongen snart ar over har, idag har det inte varit sa mycket folk pa stranden som det brukar.
Och trist nog inte nagra trevliga pojkar att vila ogonen pa heller. Vita Hajen, som vi kallar honom, akte hem i sondags! :)

Na, ett dopp i poolen och sen en liten siesta innan restaurangen ikvall
Ja, det far det nog bli.

Fredagkvall far jag antligen sova i min egen sang igen, med mina mysmissar hos mig!!

Kommentarer
Postat av: tinaina

när du kommer hem får vi gå ut o titta på fina killar, kanske hittar någon som vita hajen....Får man fråga hur det kan komma sig ni kalla denne kille vita hajen?? =)

2008-04-03 @ 08:16:32
URL: http://tinaina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0