Tidig morgon...

kom upp ur sängen tidigare än vanligt idag...skönt när man är någorlunda pigg på morgonen.
Så här sitter jag nu i mörkret med mitt glas Proviva =)
Det är inte lika kallt idag som det var igår. Då var det bara 3 grader!! Kallt! Idag är det i alla fall 9 grader.

Det känns som om det kommer bli en bra dag idag  *hoppas hoppas hoppas*
Hoppas där är många suggor som har grisat så jag kan hålla mig sysselsatt med det i några timmar.

I eftermiddag ska jag ner till Malmö och träffa den sötaste i hela världen. ALVIN, min systerson. Han är bara så underbar. När han kommer och kramar en glömmer man allt annat!!
Får sätta in ett foto på honom sen!

Nu måste jag gå.....Daniel kommer om tio minuter.
Hej

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej du. Veronika här, kollade runder lite o hittade daj! :o) Hur är allt med dig nu för tiden? Hoppas allt är bra! Kram Veronika (från lantan)

2007-10-10 @ 14:25:33
URL: http://Veronika83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0