Taco-kväll!

Idag har varit ett toppendag! Så himla skönt att jobba igen. Den här veckan är det jag som har hand om grisnings(förlossnings)-stallet och det är himla skoj! Alla teeny-weeny grisar =) sååå söta! Idag var där en sugga som bara hade fått två grisar. Var tvungen att gå in i henne och känna, men jag kände inga fler grisar. Nån timme senare hade hon fått en gris till men den var död, tyvärr. Så jag var inne och plockade små pellar i ett annat stall och la hos henne så hon i alla fall fick 12 stycken. Körde de små i halmvagnen, så jäkla söta =)
Det är tur att man har ett jobb som man älskar!! Det gör livet lite enklare!

Ikväll var Caroline och hennes pojkvän och hälsade på!! och jag gjorde tacos!! Så jäkla gott!!
Det är härligt med vänner som alltid gör en på gott humör, och som man kan berätta allt för =)
Du är guld värd stumpan!  LOVE YOU!!image1

Har läst mina inlägg de senaste dagarna....och gud, va jag låter deprimerande!=)
Det är inte så illa som det låter......eller jo, just de dagarna när jag känner så så känner jag mig rätt ensam.
Men samtidigt, på de bra dagarna, så är det skönt att vara ensam och ha sitt eget! Idag känns det bättre och jag har inte tänkt så mycket. Eller jo, det är klart jag har tänkt (en hel del på dig) men jag har haft roliga saker att göra så det har aldrig gått så långt som till magont......

Det är tur att de dåliga dagarna kommer mer sällan nuförtiden
 
Gud, vad jag längtar till mina soffor kommer. Det kommer bli så fint i mitt vardagsrum!

Så här ser 2 sits-soffan ut              

Jag tycker att det är mysigt att det är mörkt på kvällarna nu, så man kan ha ljus tända. Har tänt alla värmeljus som jag har inne i vardagsrummet och det är så mysigt! Nu skulle man bara ha haft någon att mysa med i soffan så hade det varit perfekt! =)
Men jag vägrar deppa ihop idag......

Funderar på vad jag ska göra härnäst....det är inget bra på tv alls idag. Kanske lika bra att gå och lägga sig och läsa. Har en jättespännande bok!
Eller kanske ska bygga lite pussel och titta på vänner =) ja, det tror jag att jag gör!

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0