Jäkla skit....

Hade precis skrivit ett långt inlägg om vad som hänt i helgen, men så glömde jag skriva en rubrik och hela inlägget försvann.....blir man irriterad eller vad???

I fredags var det karaoke-kväll hos Caroline. Jätteroligt!! Hade lånat nya skivan svenska hits - schlager. Så det blev mycket The Ark. Men jag och Lotta rockade på den!!=)
Jag åt så mycket godis under kvällen att jag var tvungen att gå och lägga mig på sängen för att jag mådde illa...haha!!
Sov över på Carros nya soffa!

På lördagen fixade Bobo god frukost till oss!! Mumsigt!
Jag åkte till Maxi och handlade mat till idag. Körde sen hem och la mig. Va helt slut. Man är ju inte 20 längre=)haha
Vid sex kom Kikki och Johan och hämtade mig. Vi körde och hämtade Leffe och begav oss sen mot Helsingborg. Mötte upp Jenny, Daniel, Tina och hennes nya pojkvän Thomas i Glumslöv. Det var dags för vår födelsedagspresent till Leffe och Johan. Två spel på Laserdome och sen god fondue-middag på Oasen. Efter maten var vi proppmätta men jag, Kikki, Tina och Thomas tyckte inte vi kunde missa Toblerone-fonduen så vi stoppade i oss en sån också. Så jäkla gott! Men snacka om att jag var mätt efteråt. La mig raklång på soffan i pyjamasbyxor när jag kom hem =)

Imorse väckte Selma mig vid åtta , som vanligt!
Gick bara och pysslade här hemma under dagen, diskade, putsade fönster, dammsög.
På eftermiddagen kom pappa, Anna, Anton, Marie och Oliver. Pappa hjälpte mig borra upp lite grejor på väggarna. Bl.a. min gardinstång i sovrummet, så nu är äntligen gardinerna på plats. Det blev jättemysigt.
Jag gjorde en indonesisk gryta med ris till middag. Den är så himla god, och som tur var tyckte de andra det också. Till efterrätt blev det Carolines goda cheesecake! Så nu sitter jag proppmätt i soffan =)
Känns som om jag har ätit hur mycket som helst i helgen. Har säkert gått upp typ 10 kg, hahaha!
Tur att jag ska börja banta ordentligt imorgon!

Nu ska jag kolla på film och mysa i min soffa.  Längtar efter mina nya soffor!!


Trots att jag har haft fullt upp i helgen så har du ändå snurrat runt i mitt huvud en hel del.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0