Hemma igen

Så nu är min helg i Halmstad över... Den har varit, ja va ska man säga. Det var jätteskoj att träffa honom igen, kändes verkligen inte som om det var två år sen. Vi gick en runda i stan, fikade och gick och kollade på en handbollsmatch. Kvällen tillbringade vi hemma, lagade god mat, spelade tv-spel (skitroligt!!) och kollade på tv.
Och inatt blev det som det blev....bra eller dåligt?...jag vet inte....kanske bara dumt....
e glad att det inte kändes sådär konstigt imorse i alla fall.
och jag hoppas verkligen inte att det tar två år tills vi ses nästa gång =)

magen kurrar och jag är jättetrött, somnade ju inte förrän tre halv fyra inatt.
fortsätter skriva senare!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vaaaaa?! Vad glömde du skriva i smset innan idag? :P

2007-10-07 @ 16:59:26
URL: http://annapanson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0