Helt färdig efter spinningen

Trodde det skulle hjälpa med spinningen, att min magont skulle försvinna..... men tji fick jag...för så fort jag kom hem och satte mig här i soffan så kom den tillbaka. Den där känslan av att sakna något, någon....eller kanske dig?

Känner mig ensam
konstigt egentligen, för jag har personer i min närhet som jag älskar....
Men jag vill också ha någon att komma hem till, som alla andra har (så känns det i alla fall)
Någon som får mig att känna mig speciell...

Varför dessa tankar har kommit upp just nu, ja, det måste ju ha att göra med att jag träffade dig i helgen.
Men jag förstår inte, jag vill ju inte något mer med dig, det hade bara inte fungerat. Vi har ju fullt upp på varsitt håll.
Men det känns på nåt vis som om vi aldrig riktigt fick chansen att se om det hade kunnat bli bra....

Tur att jag kunde hålla borta tankar under dagen så jag fick något gjort =)
Har dammsugit och gjort fint här hemma, var på banken och jag beställde till och med sofforna. 6 - 8 veckor skulle det ta. Spännande!! Hittade ett fint soffbord som jag nog ska önska mig i julklapp!!

Tror jag ska bädda ner mig i sängen nu, med Selma och min bok. Läser man kan man inte fundera på annat!! Det passar alldeles utmärkt för mig nu.....

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0