God morgon!

Vad skönt det är när man vaknar och den där dumma känslan i magen är borta!
Idag känns allt så mycket bättre! och det underlättar ju lite att det är superfint väder ute (och att vågen stod på nåt kilo längre än vanligt imorse=)).

Jag har planer för idag! Känner för att får ordning på saker här hemma. Ska plantera om några blommor, måste verkligen dammsuga (dammsugaren har stått i hallen i en veckas tid nu utan att den använts), ska åka till banken och sätta in pengarna jag fick som stipendie från skolan och tänkte faktiskt ta mig en tur till MIO och beställa mina soffor. Egentligen borde jag vänta med sofforna till nästa månad, men jag vill få ordning här hemma!
Bilen snodde alla mina pengar den här månaden! Här lämnar man in den för service och det visar sig att bromsarna både fram och bak är slut och måste bytas. Typiskt! Aja, det måste ju fixas!

nä, nu går jag och sätter igång så jag inte blir sittande här hela dagen!
Hörs sen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0