Fika i stan!

Kom nästan precis hem efter att ha fikat med Anna-Stina i Malmö. Var på Bagericaféet, som vanligt =)
Dom har så himla mycket gott där! Älskar deras varma choklad med vispgrädde, MUMS!!
Vi hade inte träffats sen i somras, gud vad tiden går fort, så det var jättetrevligt! Hon har ju börjat i Alnarp nu.
Tänkte jag skulle följa med dit på nån ärtsoppetorsdag eller fest nångång. Hade varit roligt!
Ett litet bekymmer bara....=) I hennes klass går en kille som gick samma basår som vi förra året men på en annan skola. Vi var på en dags studieresa tillsammans med hans klass i våras. Jag tyckte han såg jättebra ut, så en kompis fixade hans nummer till mig. Jag skickade ett sms till honom och frågade om han hade lust att träffas. Trist nog så hade han redan flickvän......
Det hade varit pinsamt att träffa honom i Alnarp ju, haha!!=) Får hoppas han inte känner igen mig =)

Idag har varit ett rolig dag på jobbet. Jag började redan kl sex imorse. På nåt vis känns det som om man hinner med mer när man är där så tidigt, trots att man går hem en timme tidigare. Men jag hade nog inte orkat börja så tidigt alltid. Gör det dock imorgon också.
Jag kanske ska få vara inne hos suggorna och smågrisarna hela tiden framöver. Det hade varit roligt. Ta hand om de små teeny-weeny grisarna =)

Vet ni vad som hände mer på jobbet idag?? Jag fick köra bobcat!! Verkligen skitskoj! Fast jag behöver nog lite mer övning, för det var lite klurigt =)

Nä, nu ska jag fixa lite med foto tänkte jag!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0