Ett nytt liv!

va jag har varit slarvig med mitt bloggande på sista tiden.
Men ibland har man bara inte tiden till det. Det har liksom varit fullt upp de senaste dagarna.

Göteborg var jättemysigt! och jag hittade faktiskt mig en jacka!! Toppen!

I fredags var det tjejmiddag hos Camilla Olsson. Alltid lika skoj att träffa tjejkompisarna! Körde hem och sov hos mamma efteråt. Och i lördags var jag på stan och shoppade. Letade efter skor men det blev det inga. Men en tröja, ett linne och en svart bolero! Inte dåligt det!

Idag blev det squash med Malin. Så jäkla roligt!
Efteråt körde jag till Maxi på Center Syd och handlade. Och när jag står vid frysdiskarna ringer min telefon.
Skyddat nummer....hmmm....måste vara hemifrån mamma eller pappa tänkte jag. Men det var det inte....
Det var min kära vän Maria som ringde från BB. Hennes lilla bebis i magen har äntligen kommit ut!! En liten pojke som ska heta Jonathan! Så fint!!
Längtar till hon ringer nästa gång för då är hon hemma och jag får komma och hälsa på och se den söte! 

                                 
STORA KRAMAR TILL ER, MARIA OCH FREDRIK!

GRATTIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0