Tisdag

Är det inte typiskt? Jag har gått med huvudvärk och varit trött hela dagen, men så fort jag kommer hem släpper det....konstigt!
Det var sex suggor som hade grisat idag. Så det har varit rätt lugnt. Många fina smågrisar!! Kul!

Axeln värker och tummen gör ont.....varför går det inte över? Har haft ont i axeln i en vecka nu ungefär. Min syster tipsade om några tabletter från apoteket, så får väl prova det. Och tummen får jag ont i när jag slipar tänderna på smågrisarna. Så nu sitter jag här med mammas tum-"bandage" för att stödja den lite. Hoppas verkligen inte att jag får samma problem med mina tummar som morfar och mamma....men det verkar ju inte bättre.
Undrar om där finns något man kan göra för att förebygga? Får kolla upp det.

Tänkte egentligen åkt till nova lund idag efter jobbet. Skulle kolla färgerna på de nya Ipod Nano. Malins Daniel ska till USA nästa vecka och han kan ju köpa den billigare där. Måste bara bestämma vilken jag ska ha.
Men det blev inget med det, för Jenny och Daniel kom och drack glögg istället. Mysigt!
Så nu har jag invigt alla delar av min glöggservis =)  Den är så himla fin!

Imorgon ska jag ner till Malmö efter jobbet och träffa Lina. Var ju hur längesen som helst! Ska äta middag ute och sen ska jag följa med henne på nåt releaseparty. Spännande! Ska bli kul att komma ut och träffa lite folk!

Nä, nu ska jag se färdigt Prison Break som jag spelade in igår!
Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0