Release-party igår!

så idag är jag trött!
Det var en jättemysig kväll igår. Det blev middag på Bagatelle. Åt en jättegod spenatlasagne! Jag och Lina hade inte setts på länge så vi hade mycket att ta igen =)
Vid nio stack vi till Bodoni, där release-partyt ägde rum. Där va inte mycket folk när vi kom. Linas "kompis" (eller vad man nu ska kalla honom?! =)) Dan kände trummisen i bandet. Jättesöt kille!! Bandet heter Merrygold och var faktiskt rätt bra.
Det blev senare än vad jag hade tänkt, hann inte med tåget tjugo i elva. Så jag var inte hemma förrän klockan tolv.
Men det var en rolig kväll!!

Imorgon ska jag träffa Lina igen. Middag och drinkar hemma hos henne sen får vi se var vi hamnar! Skoj!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0