Mötet avslutat

Så tråkigt det var på mötet.....och efteråt var det fika. Men jag smet därifrån. Orkar inte sitta och vara trevlig mot massa pensionärer ikväll. och så bjuder de alltid på smörgåstårta.....jag menar, HALLÅ, det finns andra goda grejor man kan bjuda på!! Får ju tänka på oss som inte tycker om smörgåstårta nångång!

Nu är vinterdäcken på plats, tack vare Daniel! Han är en klippa!
Känns skönt att det är gjort, det är ju halt på morgnarna nu.
Vi var och spelade squash igår också, jag och Daniel. Jag tyckte att det gick lite bättre den här gången än sist. Det var rättså jämnt och jag vann faktiskt en match!! =) Det tar sig, så nästa gång vinner jag allt! haha!

Gjorde en god smoothie igår, och kom just på att jag har lite kvar i kylskåpet =)
mmmmmm, det var gott!!  Gjord på banan, mjölk och hallon. Mumsigt!

Måste säga att just för tillfället känns livet roligt! Trivs bra med att bara vara jag just nu. och det känns skönt!
Har bara lite pengaproblem, men det ordnar sig. Mycket som ska betalas nu, eller inom kort. Sofforna, glasrutan, a-kassan för tre månader m.m. Inge skoj.
På måndag ska jag, Anna, Malin och kanske pappa till Ullared, så där lär ju gå lite pengar där också. Men jag hoppas att jag hittar lite julklappar där, så att det blir fixat. Det är tur att man får en lön till innan jul, annars hade det blivit knapert!

Smoothien är slut och jag ska krypa ner i sängen och läsa. Ska bara byta lakan först. Finns det nåt mysigare än att krypa ner i sängen när man bytat lakan?
Men som jag brukar säga:  Sängen är världens bästa uppfinning! =)
Jag älskar min säng! =)
Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Frysta hallon mixade med mjölk lite lite kanel och häll sedan upp i ett glas och blanda med mild vaniljyoughurt mumsfilibabba!! det är mitt smoothierecept :)

2007-11-14 @ 16:10:53
URL: http://www.theo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0