Läggdags

Efter att ha sovit den senaste timmen på soffan kände jag att det var dags att flytta in i sängen istället. Så här ligger jag nu. Är såå trött. Fattar inte riktigt hur jag kan vara så här trött. Men det har ju varit fullt upp hela helgen och let´s face it, man är inte tjugo längre! =) som vi brukar säga. haha!

Missade största delen av Grey´s Anatomy idag. För kanal 5 har ett lustigt sätt att sända programmen en timme tidigare än vad som står i tidningen och på nätet.....man blir ju förbannad! Fick bara se de sista 10 minuterna. Jäkla skit!

Vid halv sex kom Jenny, Daniel och Pelle. Dags för glögg! Men vi var lika slitna allihop och efter en timme gick de igen. och jag la mig åter på soffan. och somnade.
jaha, det var min söndag det.

Imorgon blir det upp tidigt. Börjar redan klockan sex. Ska spela squash med Malin på eftermiddagen, därför vill jag komma hem lite tidigare.
Vi ska flytta grisar imorgon. Vilket påminner mig om att min mobil har varit sönder i två veckor nu. Eller displayen i alla fall. Den gick sönder sist vi flyttade grisar. Borde ta tag i och fixa det, men har varken haft tid eller ork till det. Det är rätt irriterande att inte kunna läsa sms!

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Oj....är det därför du inte svarar på sms.....jag mezzade innan och sa att vi inte kunde komma ikväll för johans pappa bjöd hela familjen på restaurang!!

2007-11-25 @ 21:42:02
URL: http://www.theo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0