Helgen

Hmm, var ska jag börja??
I fredags blev det utgång med Lina. Vi började hemma hos henne med god mat, lite godis och drinkar.
Vid halv tolv cyklade vi till Jeriko, där vi mötte Sussie. Har hört så mycket gott om Jeriko, men måste säga att jag blev besviken. Alldeles för litet, speciellt folk (vill inte skriva skumt) och ingen vidare musik. Älskade syster kom dit en stund med sina vänner, men de tröttnade (med all rätt) och gick igen. Efter lite dans och nån öl till kände vi att vi var nöjda. Så vi cyklade hem till Lina. Jag skulle egentligen sova hos Lina men kände att jag ville hem till mamma och sova där istället, så jag cyklade vidare. Strax efter jag kom hem kom också Anna hem. Hon kände sig hungrig, så då vid kvart över tre på natten ställde hon sig och stekte ägg! =) Älskade syster!!

När jag vaknade på lördagen mådde jag inte alldeles bra. Huvudet dunkade och jag hade lätt kunnat sova några timmar till. Men klockan var kvart över elva and I had things do to. Så i med huvudvärkstablett och iväg. Hem till pappa och tvättade min bil. Det var alldeles nödvändigt för den var verkligen inte vit längre. Men nu glänser den igen!
Maries och Olivers fest väntade på kvällen, och sent ute som vi var var vi inte riktigt färdiga med presenterna. Så jag körde till Ikea och fixade det sista. Fy f*n va folk där var. Hemskt! Men jag fick tag i vad jag  var ute efter, ett fint fat med ljus till Marie och presentkort till Oliver.
Hem till pappa igen, fixa det sista och sen börja göra sig i ordning. Festen började redan klockan fem.
Malin och Daniel hade med sig Alvin. Världens mysigaste! Vi mostrar fick äran att sitta med Alvin under middagen. Han är ett riktigt litet charmtroll! Vi sprang runt och busade i lokalen sen. Himla bra, för eftersom där inte var någon värme i lokalen frös man som bara den. Bra att springa sig varm!=)
Vid åtta-tiden gick jag från festen och körde in till Lund. Mejeriet och Jenny, Daniel och Anna J väntade. Och Sahara Hotnights. Jojomensan!! Rockkväll blev det!
Körde hem efteråt. Selma hade nog saknat mig, för jag hörde hur hon skrek så fort jag kom in i trapphuset!
Det var skönt att komma hem, och få sova i sin egna säng.
Jag ligger faktiskt fortfarande kvar i sängen. Men nu börjar jag bli hungrig och ska gå och äta frukost.
Ska ha en riktig slappedag idag tänkte jag. Det är ju perfekt slappeväder idag, grått och trist!
Sen blir det glöggkväll ikväll. Med Jenny och Daniel och kanske Kikki och Johan. Så jag måste i alla fall ta mig ut och gå till affären och köpa glögg.
Dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du, älskade syster, jag ska säga dej att det var dom goaste äggen jag någonsin ätit, dom jag stekte mitt i natten :) du är bäst.

2007-11-25 @ 13:19:35
URL: http://annapanson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0