En promenad senare

Nu är jag hemma igen efter min lilla promenad. Hann inte riktigt undan regnet...men det var rätt mysigt att gå i regnet.
Träffade Daniel och Pelle. De var på väg hem från bandyn och stannade och snackade lite med mig. Det är härligt när man träffar nån man känner när man är ute och går =)
Gick en liten runda nere vid ån och sen till Ica och handlade. Känner mig lite piggare nu i alla fall.
Om en halvtimme är det Grey´s Anatomy. Missade ju det i onsdags. Måste hitta nåt att äta innan dess. Och skålla (eller vad man nu säger) mandlarna och ta bort skalet. Det blir ju som sagt glöggkväll ikväll! Gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

vad du bloggar idag :) jag såg greys precis, det måste ha stått fel tid i tidningen som vanligt, men som tur var slog jag över precis när det hade börjat. har nämligen legat vid tvn hela dagen idag.

2007-11-25 @ 16:50:18
URL: http://annapanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0