Två dagar till julafton!

vad jag älskar såna här morgnar
vakna när det fortfarande är mörkt ute och gå runt i lägenheten och tända granen och de andra ljusen.
Packa in julklappar och sen bara sitta och mysa i soffan med Lars Winnerbäck på stereon.
Mysigt!

Idag ska jag in en runda till Lund och handla de sista julklapparna till systeryster.
Är så trött på alla köpcentra så nu blir det riktiga stan istället. Det ska bli skoj!
Det är ett himla pisseväder ute, grått och trist.
Vad är julvädret?? Var är snön?? Vill ha snö nu!!

I eftermiddag kommer Anna, mamma, mormor och kanske morfar (hoppas han mår tillräckligt bra så han kan följa med, vill ju träffa min Mr Bean-morfar=)) hit och dricker glögg. Och nu har jag verkligen mycket att bjuda på. Knäcken och pepparkakorna har jag ju gjort och nu kan jag även lägga till lussebullar som jag bakade igår. Höll på med det igårkväll just när skåphelvetet bestämde sig för att lossna från väggen....aaaaarrrrggg!
Daniel kom och lånade squash-rack igår och hjälpte mig stötta upp skåpet lite så det inte hängde i bara sladdarna.

Läste ut min bok igår. Trist!
Känns liksom lite tomt när man är färdig. Kan inte förklara hur.....
Får väl börja på en ny idag

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är för rolig. Mr Bean- morfar :) Honom älskar vi.

2007-12-22 @ 12:31:19
URL: http://annapanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0