Spagetti med köttfärssås!

Hur gott är inte det?! =)
Har precis ätit en stor tallrik och är proppmätt nu. Lite dumt att äta så mycket egentligen, ska på spinning om en timme. Men men....

Det har varit en relativt bra dag på jobbet. Inte alltför stressig. Tre suggor som grisat.
Att allting kändes för j*vligt igår tror jag mycket beror på att jag jobbat alldeles för mycket på sistone. Och förra veckan började jag kl sex i stort sett varje dag. Det orkar man inte i längden.
Men idag känns det bättre och nu är det bara tre dagar kvar på denna veckan. Sen är jag ledig lördag och söndag. Trist nog jobbar jag både julafton och juldagen. Men då är jag ledig över nyår. Eller jag skulle ha varit det om jag inte tackat ja till att jobba på Pågen på nyårsdag. Behöver verkligen pengarna, så jag kunde bara inte säga nej.
Nu känns det som om jag rabblar på om ingenting vettigt alls.
Tar en paus och återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0