Ledig!

Min  lediga dag, som jag har längtat. Har varit en jäkla pissevecka på jobbet. Vet inte riktigt varför men känner att jag inte har haft koll på nåt och mest sprungit en massa runder. Har varit fruktansvärt trött också.
Så jag har verkligen behövt den här dagen.
Mamma kom till mig igår och sov över på min soffa.  Vi sov länge imorse och när vi väl vaknade satte vi oss i varsin soffa och läste och löste korsord. Ända till klockan två! Så himla skönt! Men det har ju varit en riktigt pissväder idag, regnat och blåst så man har ju inte haft någon lust att gå ut.
En liten runda till Nova hanns också med, och faktiskt ett litet julklappsinköp!

Men nu sitter jag hemma i mina soffor igen. Älskar dom! De är jättemysiga!
Tillbaka till min bok (i min soffa, såklart), sen får vi se om jag orkar gå till J & D och se på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0