Julmys!

Måste verkligen köpa fler julskivor. De jag har nu går varma hela dagarna när jag är hemma!
Har precis gjort knäck, både vanlig och med mandel i. Så himla gott! Men det blev jäkligt många
så jag tar med lite till jobbet imorgon.

Nu ska bara pepparkakorna kristyras och lägenheten städas sen är jag redo för mormor och morfars besök på lördag =)
Har inte träffat mormor och morfar på jättelänge. Har saknat dom! Ska bli kul att se de igen!

Nu ska jag gå och nanna för Daniel har bestämt att vi ska börja klockan sex imorgon..usch!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Oj vad flitig du är, jag har inte hunnit baka något i år :( Inte ens lite glögg har jag hunni dricka! Så när ska selma få sin kompis?

2007-12-19 @ 11:31:12
URL: http://www.theo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0