Julafton imorgon!

och fjärde ljuset i adventsljusstaken är tänt!  
       
ville visa min fina tomte också! Den har mormor gjort till mig när jag var liten, fin va?

Ni kanske undrar vad jag gör uppe såhär tidigt idag också.
Smarte-Elin glömde boka in tvättid tidigare i veckan och denna tiden var den enda som va ledig. Så jag var tvungen att gå upp klockan sju. Men det är rätt mysigt, älskar ju att mysa i mörkret på morgnarna.
Har till och med hunnit med att byta lakan idag.

I eftermiddag blir en tur till Malmö och fira jul med mamma, Anna och Anton. Ska bli mysigt!!
Måste bara komma på nåt rim först......


Lyssnar på live-versionen av Du hade tid med Lasse (såklart!)
Den ger en en konstig känsla som jag inte riktigt kan förklara
Jag tror bara Anna förstår mig

26 juli 2008, Mölleplatsen
Lasse
kommer till Malmö!!
And I´ll be there, of course!!



*Längtar*


Kommentarer
Postat av: Anna

jag fattar precis. syskling. och vi ska stå där och lyssna och dansa och bara le inombords i sommar.

2007-12-23 @ 13:36:33
URL: http://annapanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0