Helt värdelös!

Shit, shit, shit!
Gud, va dåligt av mig. Har inte bloggat på över en vecka. och det har hänt såå mycket att jag inte orkar rabbla upp allt här. Tar det i kortform

Mån: Hämtade Malin på jobbet. Körde till Malmö och hämtade Alvin på dagis. Squash på kvällen på kockums + bad och bastu. Mysigt!

Tis: Daniel lagade goda hamburgare till mig. Åkte till Landskrona och hälsade på hjärtat. Fick se hennes nya lille vita katt Ozzy. Jättesöt!

Fre: Jenny och Daniel kom på middag. Åt tacos och kollade på på spåret och idol.

Lör: Jobbade fram till kl tre. Ner till Malmö på julpyssel hos Lina. Kul!

Sön: Jobb till två. Ner till Malmö på julbak hos pappa

Igår: Hämtade mina soffor på MIO! Så nu är de på plats och det blev jättebra.

Idag: Stressig dag på jobbet. Hem och laga mat och sen iväg på spinning. Så nu sitter jag här med myskläder i ny soffa och stortrivs!! Ska snart gå och lägga mig tänkte jag.

Två dagar kvar sen är det ledigt i tre dagar som gäller! Ska bli så fruktansvärt skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0