Glöggmys!

Ännu en gång den här julen har jag druckit glögg, är nog inne på min fjärde flaska tror jag =)
Mamma, mormor och Anna var här precis. Tyvärr kom inte morfar med. Men får ju träffa honom på onsdag. Då blir det julfirande hos mormor och morfar med släkten.

Köpte de sista julklapparna idag. Känns skönt att vara färdig. Nu ska jag bara packa in de också.
Måste rimma på paketen också, har dom andra bestämt. Jag är verkligen helt värdelös på det här med rim, kommer aldrig på något bra. Men jag får väl försöka i alla fall. Så tycker man att man kommit på nåt bra men så ser man Annas rim och slänger sitt eget. Anna har verkligen fått alla skrivargener!!=) Hon är hur duktig som på sånt!
Finns det inte nån hemsida där man kan få hjälp med rimmen? Jag tror jag ska kolla in den sidan =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Äh, du kommer säkert på något. Jag har också försökt idag men går inget vidare. Det finns faktiskt lite fusksidor på nätet, tror jag :)

2007-12-22 @ 20:16:39
URL: http://annapanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0