En bra dag!

Det har varit en rolig dag på jobbet. Jag trodde det skulle bli jättestressigt för vi hade hur mycket som helst att göra men vi var effektiva så dagen gick jättebra!

Jag läste min kanske blivande man Peters =) blogg häromdagen. Han skrev att han läst igenom sina gamla inlägg och tyckte han lät som en riktig gnällspik. Tycker visserligen inte jag, men jag började tänka på hur jag måste uppfattas här på min blogg. Som om jag skulle kunna ta livet av mig vilken dag som.  Så illa är det naturligtvis inte! =) Visst att jag känner mig ensam emellanåt, men samtidigt trivs jag väldigt bra med mitt liv.
Jag har väldigt mycket att vara glad och tacksam över: har en underbar familj med världens bästa syskon, den mysigaste katten som finns, superbra vänner, en jättefin lägenhet och ett arbete som jag älskar!
Så nu lovar jag er, jag ska sluta låta så bitter! För det är inte alls sån jag är.

Men samtidigt, är det inte så att när man är lite ledsen och inte mår så bra, att det är då man behöver skriva av sig. Få ut sina tankar på nåt sätt. Så jag kan nog inte lova helt och fullt att det inte kommer fler såna inlägg. Men jag ska bättra mig, det lovar jag i alla fall! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0