Ännu en gång..

...har jag låtit det gå sådär lång tid mellan gångerna.
Men tiden har bara inte funnits....
Det är för mycket nu...av allt. Orkar inte mer.
Är så fruktansvärt trött på allt, så trött att jag inatt sov lite mer än 12 timmar och när jag vaknade hade jag kunnat sova minst 12 timmar till.

Ingenting känns roligt längre, inte ens jobbet.
Jag vet inte varför, antagligen för att det har varit så mycket stress på sistone......
och är det nåt jag inte är bra på så är det stress. Jag fungerar inte då. Och allting blir så fel.
Har varit ledig idag och hade gärna varit ledig i nån vecka till. Bara krypa in i mig själv och mysa i min juliga lägenhet. Köpte gran i dag, så nu står den klädd och fin och bara doftar gott.
Gjorde en apelsin med nejlikor innan, så i köket doftar det av den!


Selma ska få en kompis! Ja, det ska hon. Hon ska inte behöva gå ensam hemma hela dagarna, hon behöver sällskap. Så jag ska leta upp nån fin kill-katt! =) har redan bestämt vad han ska heta.
Men det är min lila hemlighet ett tag till!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin granen blev systeryster! Ser jättemysigt ut. Hoppas alla klappar därunder är till mej, för jag har verkligen försökt vara extra snäll detta året :)

2007-12-17 @ 20:02:30
URL: http://annapanson.blogg.se
Postat av: Lotta

Åh va mysigt med julgran :)

2007-12-17 @ 20:27:44
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0